SakeTami
agehacho
agehacho

fanbox


お知らせ / news

こんにちは、現在準備している新しい便りがあって皆に知らせようと来た。 私のメインキャラクターの絵を新しくリメイクした感じで作っているところだよ。 私が好きなイラスターの方が製作を引き受けてくれることになって、最近になってラフをもらった。 私はとても気に入ったよ(笑)後で3dでも動けるように調べている。 新しいコンテンツになるかはもう少し考えてみなければなりませんが、完成したら知らせてあげます Hello, I'm here to let everyone know about the new news I'm preparing. I'm making a new remake of my main character's drawing. My favorite illustrator took charge of the production, and recently I got a rough. I like it very much :) I'm looking into it so that I can move even 3D later. I have to think about whether it will be new content or not, but I will let you know when it is completed

お知らせ / news

More Creators