patreon
Nu är den tredje skräckfilmsrecensionen ute! Det här avsnittet blev rätt kort, men det är av en film vi velat recensera ett bra tag nu: "Huset med de levande döda i". Titeln säger allt. Den är dessutom inspelad i vår egen hemby, Tyringe!
Esdlpvl
鮖
Lowell's Fish Lab
Mski & Sisi
Aris
LFTN
c2oh
Torimiata
royalpear
HWAN
codewithsadee
BoatBomber
thelinuxexperiment
RED HUNTER
Алексей Есауленко
odditiesmaybe
S1
すあままままま
The Rosy Otto
mors
Mañolo
MinuruWinton
EventideGames
atarian
jinglevellrock
柾見ちえ
MangaGhost
Asnagi_
SweetLabs
Alan-Underfoot
kamu2
gameboydemakes
kon
aether
Nneeil
Totolini
Hexenv88
Trick or treat Studio
一面道中の岩
TBZSimz