fanbox
ハッピーメリークリスマス!!(SNTMLT)
なんとか24日に間に合った……。煽りッス口調をどう訳したもんか分からんかったので、今回はジャパニーズオンリーっす。スマソ。
Happy Merry Christmas!!!
I managed to get this posted today. It was difficult to translate the cheeky lines, so this time it is Japanese only. Sorry.
MNZ
sakamotono114
Ahmet Deveci
dandelionhys
malaya II
magalimicaela2
Zeinar12
1041uuu
Dee Rosado
rinjo_18
Miphidrill
Fleeting
muffinlance
Zudofu
xptolevel3
brothelempire
だしまき
tzinnx
Venterno Anthroworks
Chu-E
CT
Kemono_Mania
keslertran
AoiveaeArts
黒須 嗣載
adventuresawait
yunocy
N-oyaji
hayashi-moku
HOUND
Everett Noir
ireenel_
heyeyshjey
Naezolt
YumeAI
Zona-ArtWork
clabretro
LunarHeron
DmitryMax
TropLilly