ご無沙汰しております、薄口です(;´Д`)
今月は迷走しまくってボツにしたラフが大量に…… これ再利用できんもんかな(もったいない精神)
ともかく、先月の記事は消されずに済んだようでなによりです。今月も見逃してもらえたら嬉しいんですけど、どうなんだぺくしぶUNEI!
It has been a while.
This month, my thoughts wandered and I rejected several rough drawings. I hope these can be reused for something... (In the spirit of "mottainai")
Regardless, I am pleased to see that last month's post was not deleted. Please let this month go by, admin!