12回目の更新です。月も半ばの更新になってしまって申し訳ないです……💧
今年の1月からFANBOXを初めて一年間、続けられたのは皆様のご支援あってです。ありがとうございました!
来年もぼちぼちやっていくと思いますので、お付き合いいただけたら嬉しいです('ω')
This is my 12th update. Sorry for the mid-month update: ......💧
I'd like to thank all of you for your support during the first year of Fanbox this January. Thank you very much!
I hope to update this next year and would be happy if you could keep an eye out for it.('ω')