SakeTami
dbk6mtcc
dbk6mtcc

fanbox


Notice about the plan

Good evening, I'm the poster.Thank you for your follow-up and support!


I'm thinking of adjusting the mechanism of the request plan.

You can make as many requests as you like, draw something that the poster can draw from it, and use the request plan as a way to see it.

I think I'll put a cover on it, so I think it would be nice if you could see it and decide whether or not to use the request plan.


Regarding the request, I wonder if you can write the character and situation in the comment section.

I'm thinking of making the request plan available for 3000 yen.


For the time being, just an announcement. (゜ ω ゜) ゝ Σ



リクエストプランの仕組みを、調整しようかと思っています。

リクエスト自体は好きなだけして頂いて、その中から投稿主が描けそうなものを描き、それを見る手段として、リクエストプランを利用して頂く形にしようかと。

表紙はつけると思うので、それを見てリクエストプランを利用するかどうか判断して頂けると良いかな、と思っています。


リクエストに関しては、コメント欄とかに、キャラとシチュエーションとか書いて頂ければ良いのかな。

リクエストプランは、3000円で閲覧可能にしようかと思っているよ。

とりあえず、お知らせだけ。(゚ω゚)ゝΣ


More Creators