patreon
這次我覺得漫畫分鏡呈現的還不錯,希望大家會喜歡。
今回のコミック分割画面はなかなかいいと思う,気に入ってもらえるとうれしいです。
I think the comic book is pretty good this time around.I hope you'll like it.
一際
賢者パンダ
russkere
baumgartnerrestoration
Timmy_Louyin
leBluem
kuma8tisuki
ガンクロウ
Cross
blade-ride
Stupid Idiot PMVs
黄人
Bear
AlorynsElvenGarden
zketcherzsmut
stardeep
栗田あぐり
RoxasZy98
niceonion
にょろた
たぴおか
pegasusart
neofake12
Depressu
The Shoe Pic Vendor
arts_of_indiego
Nem a Tolvajkergetők
PimeconeChicken
Superiorfox TM
Rhys
SCWPro
CRJ390
LalalaSofia
なのなんの
jpMan
EricGame
theOtherTown
RockMan
ナッパ
真の点P