Me gusta mucho crear cosas, y ya que en nuestro departamento no hay una chimenea, conseguí carton y pintura. Mañana verán el resultado de nuestra decoración navideña. 🎄
_______________________________
I love to create things, and since we don’t have a chimney in our apartment to decorate for Christmas I decided to make one with cardboard, hopefully it last the season. 🤣 tomorrow you can see the results. 🎄