I just found out that those of you who are paying with IOS (Apple ecosystem) are being overcharged, they put in a commission for them and that's why some of you have a slightly higher rate. Those of you who are paying from that ecosystem should change your payment method and do it from your PC so they will charge you the normal price without any commission. I have informed you as soon as I knew about it and I hope it helps you. Thanks for your support!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Me acabo de enterar que los que estáis pagando con IOS (ecosistema Apple) os están cobrando de más, ellos meten una comisión para ellos y por eso algunos de vosotros tenéis una tarifa un poco más elevada. Los que estéis pagando desde ese ecosistema cambiar vuestro método de pago y hacerlo desde el pc así os cobrarán el precio normal sin ningún tipo de comisión. Os he avisado tan pronto como lo he sabido y espero que os sirva de ayuda. Gracias por vuestro apoyo!
El’brun
2025-08-09 21:45:17 +0000 UTCJosé David González Ramos
2025-05-27 06:58:49 +0000 UTCTim Henderson
2025-05-26 15:35:24 +0000 UTCAlunis
2025-05-13 15:15:54 +0000 UTCJuan Jose Marchal Gomez
2025-05-12 21:23:24 +0000 UTCXavi
2025-05-12 21:22:56 +0000 UTCCarlos Suarez Fernandez
2025-05-12 15:50:34 +0000 UTCJuan Jose Marchal Gomez
2025-05-12 15:38:28 +0000 UTCKhaalisah
2025-05-12 15:27:38 +0000 UTCXavi
2025-05-12 15:23:42 +0000 UTC