(日本時間ではちょっと早いですが…)
あけましておめでとうございます!!!
今年はコロナなど大変な年ではありましたが、成長できた年でありました。
FANBOXに登録していただいているみなさんに、多大な感謝です。
らくがき程度で申し訳ないのですが、絵を描いたので載せます!!
良いお年を!!!
Happy New Year! !! !!
This year was full of hardships such as coronavirus, but it was a year of growth.
I am very grateful to everyone who has registered with FANBOX.
I'm sorry for the scribbles, but I've drawn a picture so I'll post it! !!
Wish you a good year! !! !!
Thank you sooo much.
なお、まだどこにも載せていないのですが、来月行われるこみトレにて、
イラスト本等グッズを出します!
通販も行う予定です!以上、おしらせでした。
And although I haven't posted it anywhere yet, I'll be releasing illustration books and other goods at the "Komi-Tre" next month!
We are planning to do mail order!
That's all for the news.
EvilFiek
2021-01-03 15:43:31 +0000 UTC