Webtoon fanart chapter.
Added 2025-07-05 08:26:21 +0000 UTCENGLISH
Hello everyone!
First of all, next comic update will be on Monday (5 pages). Thank you for your patience ♥
Second: 19th July is my birthday and I'm making a special chapter on Webtoon/Tapas just for fanarts from readers ✨ If you'd like your fanart to be featured in that chapter, here are the guidelines:
Send your fanarts to inma.pollito@gmail.com
In the e-mail, include the name you want to be credited as (mandatory) and one social media of yours (optional).
At least one character from The Violinist and the Nerd (this means you can draw crossovers if you want! It doesn't have to be with characters of mine or anything).
Any technique is accepted, traditional or digital (just not AI).
No +18 or blood (Webtoon guidelines).
Deadline: 17th July.
Thank you very much for your time (^v^)
May we all survive summer. I got a haircut yesterday because I couldn't stand it any longer. Bye bye to my long hair which I really liked, but surprisingly enough, I'm not unhappy with the new cut o.o Thank you life for giving me something good, because it's being quite stressful days (laughs).
ESPAÑOL
¡Hola a todos!
Antes de nada, la próxima actualización del cómic será el lunes (5 páginas). Gracias por vuestra paciencia ♥
Segundo: El 19 de julio es mi cumpleaños y voy a hacer un capítulo especial en Webtoon/Tapas sólo para fanarts de los lectores ✨ Si quieres que tu fanart aparezca en ese capítulo, aquí tienes las normas:
Envía tus fanarts a inma.pollito@gmail.com
En el e-mail, incluye el nombre con el que quieres que te de crédito (obligatorio) y una red social tuya (opcional).
Al menos un personaje de El Violinista y el Nerd (¡esto significa que puedes dibujar crossovers si quieres! No tiene que ser con personajes míos).
Se acepta cualquier técnica, tradicional o digital (sólo que no IA).
No +18 ni sangre (normas de Webtoon).
Fecha límite: 17 de julio.
Muchas gracias por vuestro tiempo (^v^)
Que todos sobrevivamos al verano. Ayer me corté el pelo porque no aguantaba más. Adiós a mi pelo largo que me gustaba mucho, pero sorprendentemente no estoy descontenta con el nuevo corte o.o Gracias vida por darme algo bueno, porque están siendo días bastante estresantes (risas).
Comments
Happy early birthday!! I’m so exited to submit an art of Demian and Izumi! I’ve been in love w them for so long😭😭💗
Sulkii
2025-07-05 17:17:18 +0000 UTCAaah, thank you so much! I can't wait to see it ♥
Inma R.
2025-07-05 15:04:17 +0000 UTChappy early birthday!!! i've just gotten back into art and i'd love to submit something for you, so i'll give it my best shot! hope you have a great birthday month, and take care of yourself 💕
rae of sunshine
2025-07-05 14:19:29 +0000 UTC