一ヶ月遅れで『王様会議』のアニメがやってきた!
正直なところ、私はアニメーションが苦手というか、あまり興味がないタイプというか、あまりアニメーションを見る方ではない。
個人的には、アニメーションというのは非常に効率が低く、アクションに時間がかかる割に、全てのコマを完璧に仕上げるのは難しいものだと思います。一方、漫画は非常に効率が高く、シンプルな数コマで雰囲気や流れを作ることができ、同時に1コマを最高のものに仕上げることができます。
ともあれ、今回を最後に、個人的にはもうアニメはやらない傾向にあります。王様の会議の後、どうするかは、今月の王様の会議のテーマです~!
ということで、いつも通りです、好きであれば幸いです:^P
The King's Meeting animation is here, a month late!
To be honest, I'm really not good at animation, or I should say I'm not very interested in animation, not much of an animation watcher in general.
I personally think that animation is a very low efficiency thing, it takes a lot of time to do action, but it's hard to make every frame perfect, on the other hand, comic is a very high efficiency, a few simple frames can create atmosphere and flow, and at the same time, you can make a frame the best it can be.
Anyway, after this time, I personally tend not to do animation anymore, as for what to do after the King's Meeting, that's the theme of this month's King's Meeting ~!
So the usual, hope you like it :^P
PISANTO🌾皮三豆
2024-07-08 07:34:13 +0000 UTCah shjt
2024-07-07 14:36:05 +0000 UTCPISANTO🌾皮三豆
2024-07-07 00:48:30 +0000 UTCPISANTO🌾皮三豆
2024-07-07 00:48:15 +0000 UTC科技柯基
2024-07-06 14:06:48 +0000 UTC1433231340
2024-07-06 09:21:43 +0000 UTC